Hei syksy on menny ohi ihan sikanopeesti, ja halusin tulla kertoo kuulumisia, miten mulla on menny Tehon kurssilla, ja mitkä fiilikset mulla on tulevaa kevättä varten? Studio- kurssilla käydään aina aluksi “teoria”opintotunti, jossa käydään viikon uutta aihetta läpi. Tämän jälkeen siirrytään itse Studio-osuuteen, eli tehdään annettu kotitehtävä Tehon opiskelutiloissa, jossa opettajat ovat paikanpäällä ohjeistamassa meitä! Kurssin myötä mulla on itsevarmempi fiilis tulevaa kevättä ja pääsykokeita varten! Nähdään pian uuden videon parissa!