Moikka! Tervetulo seuraamaan mun aika tavallista arkipäivää, joka sisältää Teho-Opiston MAXI-Kurssilla opiskelua, autokoulutehtävien harjoittelua sekä töitä. Ajattelin julkaista tällä kertaa videon, vaikka suurin osa mun julkaisuista tulee kuitenkin tekstimuodossa. Toivottavasti pidätte!